کنسرت محسن یگانه بهمن 91

 

تصاویر کنسرت  چهارم بهمن ماه ۹۱ محسن یگانه با حضور علی ضیا,پریناز ایزدیار,محمد اصفهانی,بهروز صفاریان و

 عکسهای کنسرت محسن یگانه حضور بازیگران

 اینم نمای کلی (هی وای من)خوش به حالشون اخه خود من درگیر کاری بودم تازه فهمیدم کنسرت بوده

کنسرت بهمن 91 محسن یگانه

شاید واسه همتون سوال باشه پسرکوچولوه کیه تا از کنجکاوی دق نکردین میگم پسره ه ه خودشه هه هه هه شوخی بود پسر فرهاد مجیدیی استقلالیاست ناچاری گذاشتم چون توش محسن بود اخه من پرپولیسیه 2 اتیشششششم کنسرت بهمن 91 محسن یگانه

کنسرت بهمن 91 محسن یگانه

کنسرت بهمن 91 محسن یگانه


کنسرت بهمن 91 محسن یگانه

کنسرت بهمن 91 محسن یگانه

اینم محسن با پریناز ایزدیار که دوسش دارم کنسرت بهمن 91 محسن یگانه

کنسرت بهمن 91 محسن یگانه

کنسرت بهمن 91 محسن یگانه

اینم محسن با علی ضیا بازم زوری گذاشتم چون از علی ضیا بدم میاد فقط چون محسن بود گذاشتمکنسرت بهمن 91 محسن یگانه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, |